29 Març – 5 Abril 2026
Setmana Santa a Madeira, el jardà de l’Atlà ntic.
CONFORT
Hotel 3*
1185 € sense vols
1395 € amb vols i sense taxes
7 dies Allotjament i Esmorzar
Estada
Natura
Senderisme
Flora
MĂn. 8 / MĂ x 17
Caminarem per Madeira, excel·lent i reputat destà pel senderisme.
La seducció del Jardà de l’Atlà ntic està assegurada pel seu clima suau a la primavera, per l’esclat de flors, pels seus itineraris per “levadas” i vistes espectaculars al mar, per les seves exuberants selves de laurisilva, per la seva suculenta gastronomia i sobretot pels seus espatarrants camins.
Ă€lbum de Fotos Setmana Santa 2025
Ă€lbum de Fotos Setmana Santa 2015
Punts Forts
Dia a Dia
Dia 1, 29/03. Vol a Funchal. Visita guiada de Funchal.
Dia 2, 30/03. Travessa de Portela a Ribeira Seca.
Dia 3, 31/03. La Levada do Norte i el Caminho de Pináculo e Folhadal.
Dia 4, 1/04. De Larano a Machico per la costa.
Dia 5, 2/04. Levades d’Alecrim, Risco i 25 Fontes. El bosc centenari de Fanal.
Dia 6, 3/04. De Jardim da Serra a Curral das Freiras.
Dia 7, 4/04. La PenĂnsula de Sao Lourenço.
Dia 8, 5/04. Vol de tornada.
Dia 1, 29/03. Vol a Funchal. Visita guiada de Funchal.
Vol a Funchal via Lisboa. Ens instal·larem al nostre hotel a Funchal i anirem a fer una visita guiada per la capital. Primera introducciĂł a la història del paĂs, passejant pel seu casc antic amb els seus bonics edificis colonials… i les seves bodegues de vi de Madeira.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 2, 30/03. Travessa de Portela a Ribeira Seca.
Travessa de Portela a Ribeira Seca. Un itinerari variat i espectacular. Primer seguirem un camĂ que s’endinsa en un dels boscos de laurisilva ben conservats de l’illa, fins a Maroço. A partir d’aquĂ, fins a Ribeira Seca, seguirem una levada i travessarem la Madeira rural, amb les seves terrasses de cultiu, els seus arbres fruiters, les petites finques d’autoconsum. Vistes al mar i a la Madeira mĂ©s autèntica.
Desnivells aprox.: + 100m / – 550m. Uns 14km de distà ncia.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 3, 31/03. La Levada do Norte i el Caminho de Pináculo e Folhadal.
Anem al centre de l’illa, a Boca da Encumeada, a 1000m. Avui recorrerem una levada de muntanya, un tram de la Levada do Norte, caminant per l’interior dels seus tĂşnels, al costat de cascades esplèndides, per boscos humits i densos de laurisilva, miradors de les valls que cauen a la costa,…un camĂ preciĂłs que no ens deixarĂ indiferents!
Desnivells aprox.: + 350m / – 750m. Uns 14km de distà ncia.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 4, 1/04. De Larano a Machico per la costa.
Hi ha pocs senders arran de costa aptes pel senderisme a Madeira, degut a la seva abrupta orografia. Aquest n’és un, i la seva existènica la justifica el fet que durant segles fou el camà més curt entre Porto da Cruz i Machico. Els anomenats «Borracheiros» transportaven a peu el vi jove a través de la «Boca do Risco». Camà preciós i impressionant en alguns trams sobre bells penya-segats.
Desnivells aprox.: + 200 m/ – 450 m. Uns 12km de distà ncia.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 5, 2/04. Levades d’Alecrim, Risco i 25 Fontes. El bosc centenari de Fanal.
Avui farem un recorregut de levades a les muntanyes de l’oest de Madeira: Levada do Alecrim, Levada do Risco i Levada de 25 Fontes, una de les joies de la corona de Madeira. El nostre itinerari ressegueix preciosos canals entre boscos de laurisilva exuberants, cascades i parets volcà niques.
Acabarem el nostre recorregut a un dels altiplans del centre de Madeira, el de PaĂşl da Serra, a on ens passejarem per un dels patrimonis naturals de l’illa: el preciĂłs bosc centenari de “Tilos” de Fanal.
Desnivells aprox.: + 500 m/ – 500 m. Uns 12km de distà ncia.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 6, 3/04. De Jardim da Serra a Curral das Freiras.
Des de Boca da Corrida, a 1250m, caminarem travessant part del massĂs muntanyĂłs de l’illa, a prop de la base dels pics mĂ©s alts de l’arxipèlag. Gaudirem de les vistes espectaculars des del mirador al peu del Pico Grande. Una baixada panorĂ mica ens durĂ a Curral das Freiras, un poble amb una ubicaciĂł Ăşnica, a una vall profunda i verda en forma de crĂ ter de volcĂ , ben amagat entre les muntanyes.
Desnivells aprox.: + 300 m/ – 850 m. Uns 8km de distà ncia.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 7, 4/04. La PenĂnsula de Sao Lourenço.
Trasllat a la PenĂnsula de Sao Lourenço, a on farem una caminada per un paisatge bellĂssim: penya-segats vermells, platges negres, illes amb fons maragda, verdĂssimes costes i un oceĂ sempre present i immens per on el nostre sender es va obrint camĂ.
Desnivells aprox.: + 450 m/ – 450 m. Uns 9km de distà ncia.
Nit en hotel a Funchal.
Dia 8, 5/04. Vol de tornada.
A mig matĂ, trasllat a l’aeroport i vol de tornada a Barcelona (via Lisboa).
Per tal de garantir la seguretat dels participants i el correcte desenvolupament de l’activitat, Bonviure es reserva el dret de modificar els itineraris si les condicions atmosfèriques o l’estat del terreny o qualsevol altra causa aixĂ ho requereixen.
Itinerari
Nivell
Nivell 2 si nomĂ©s tenim en compte els desnivells diaris. Tanmateix, el terreny de Madeira es correspondria mĂ©s a un Nivell 3 tenint en compte el tipus de senders existents, tot i que els camins en general estan perfectament perfilats i preparats pel senderisme . Alguns trams sĂłn estrets i verticals, protegits en ocasions amb baranes, però no sĂłn aptes per persones amb vertigen. Sovint els camins sĂłn humits i transcorren per dins dels tĂşnels de les “levadas” (no apte per persones amb claustrofòbia). Segons l’estat d’aquests tĂşnels, caldrĂ canviar botes per xancles i caminar per l’aigua.
Desnivells diaris en mitjana de +350m / -600m. Entre 8 i 14km per dia. Veure detall en el Dia a dia.
Us esteu apuntant a un viatge de senderisme i això comporta una gran satisfacciĂł com a viatgers i esportistes, però aquests es desenvolupen en indrets remots i/o de difĂcil accĂ©s, fet que comporta tambĂ© una exigència de responsabilitat per part dels participant abans d’apuntar-se i durant l’activitat, ja que el vostre nivell fĂsic i de salut s’ha d’adaptar bĂ© al les necessitats dels itineraris previstos i anunciats. Alhora s’accepta que qualsevol possible rescat o assistència en un accident o malaltia en zones allunyades no sempre Ă©s fĂ cil ni còmode. AixĂ com, que en cas d’una possible extracciĂł d’urgència o rescat i la posterior assistència mèdica -malgrat estar molt ben organitzada tant per nosaltres com per la resta d’agents implicats: asseguradora, serveis mèdics i de rescat, etc.- no sempre estarĂ l’afectat acompanyat per una persona coneguda del grup o pel guia.
El guia es reserva el dret a decidir si el participant estĂ capacitat per a realitzar les sortides per manca de capacitats fĂsiques i/o tècniques.
Material
Setmanes abans del viatge us enviarem un llistat exhaustiu del material.
DocumentaciĂł, Vacunes, Sanitat i altres
Per viatjar a Madeira (Portugal), cal DNI o Passaport en vigor a la data de sortida del paĂs.
No es necessari tramitar cap visat per aquest viatge.
Per viatjar a Portugal, no hi ha cap vacuna obligatòria.
Us aconsellem que consulteu la següent web del MAEC per tenir més informació sobre Documentació, Vacunes, Sanitat, Seguretat i altres recomanacions oficials:
https://www.exteriores.gob.es/es/ServiciosAlCiudadano/Paginas/Detalle-recomendaciones-de-viaje.aspx?trc=Portugal
Preus
1185 € sense vols
1395 € amb vols i sense taxes
Suplement grup entre 8 i 12 participants: 55 €
Suplement per habitació individual : 370 € (places limitades, si us plau, consulta’ns disponibilitat).
Nombre mĂnim de participants: 8
Nombre mĂ xim de participants: 17
Condicions del preu del viatge
***Com a conseqüència de variables relacionades amb el carburant, les taxes aèries (preu definitiu una vegada emès bitllet) i el canvi de divises, els preus establerts en aquesta programació poden ser revisats fins a 20 dies abans de la data de sortida. Data de cà lcul del viatge 1 de setembre de 2025.
Inclou
No Inclou
Allotjaments
Totes les nits (7 nits) en bon i cèntric hotel a Funchal, en habitacions dobles amb bany.
Possibilitat d´habitació individual (places limitades).
Si voleu més informació sobre els allotjaments, no dubteu en consultar-nos-ho.
A l’hora de compartir habitaciĂł òbviament es prioritzaran les preferències personals de comparticiĂł (parelles, amics/gues, afinitats sorgides en el primer dia de coneixença, etc…). Si no hi ha cap preferència d’aquesta mena, el guia buscarĂ el consens dels participants per trobar la millor soluciĂł possible a la distribuciĂł, podent-se donar el cas d’alguna habitaciĂł compartida per persones de diferent sexe.
Assegurances
Incloses en el preu: Bonviure inclou, en aquest viatge una assegurança d’accidents en muntanya, que cobreix únicament els primers auxilis i trasllat de l’accidentat a un centre hospitalari o mèdic (amb quanties de cobertura limitades i sense que s’inclogui a priori l’assistència d’un acompanyant). És una pòlissa de reemborsament que podeu emprar en cas d’accident, primer abonant els diners i després amb les factures i informe mèdic pertinent us retornaran les quanties incloses per l’assegurança.
En aquest viatge també està inclosa una assegurança bà sica de viatge i trekking per cobrir incidents que puguin succeir durant el viatge i també els accidents i les malalties (amb quanties de cobertura limitades i sense que s’inclogui a priori la assistència d’un acompanyant).
Per aquest destà és molt recomanable disposar de la tarja sanità ria europea, que abarateix costos d’assistència i estalvia trà mits. Aquesta tarja és gratuïta i es pot tramitar directament per internet (i es rep al domicili al cap d’uns dies). Aquà en teniu l’enllaç per si voleu més informació i sol·licitar-la: https://w6.seg-social.es/solTse/jsp/Entrada.jsp
Opcionals: Si voleu ampliar les cobertures (d’accidents i/o de cancel·laciĂł), nosaltres us ho podem gestionar: consulteu-nos les assegurances que us podem oferir.
Podeu consultar les cobertures de cada una de les pòlisses, a l’apartat “Assegurances”.
Reserves
Podeu fer-ho clicant al botĂł RESERVA que trobareu dins el viatge.
Per telèfon trucant al 626 887 243.
Per e-mail escrivint a bonviure@bonviure.com
Contactarem amb vosaltres per e-mail o per telèfon i us direm si disposem de places per aquest viatge.
Un cop sapigueu si disposem de places en aquest viatge i voleu reservar-ne una/es cal fer un ingrĂ©s d’una bestreta de 300 € per persona al compte corrent que us indicarem.
Fet l’ingrès, envieu un mail a bonviure@bonviure.com o truqueu-nos per poder confirmar-vos que l’hem rebut. La resta de diners els ingressareu posteriorment, aproximadament un mes abans de la data de sortida. Quan ens apropem a la data del viatge, rebreu per mail les últimes informacions com el lloc i hora de trobada del grup, material que cal dur, el temps que es preveu etc.
A Bonviure realitzem la immensa majoria de viatges, tambĂ© amb places inferiors a les mĂnimes. si vols, pots saber el nombre de participants apuntats en el moment de la teva reserva. Per la realitzaciĂł d’aquest viatge Ă©s necessita un grup mĂnim. En cas de no arribar a aquest mĂnim, o per alguna causa de força major, l’agència podrĂ a anul·ar el viatge fins a 20 dies abans de la sortida, quan el viatge Ă©s de mĂ©s de 6 dies, i 10 dies abans de la sortida quan el viatge Ă©s de 2 a 6 dies. en aquest cas reemborsarĂem al participant el total de les quantitats prèviament abonades a Bonviure.
En cas de cancel·laciĂł per part del client s’intentarĂ ocupar la plaça amb un altre client per reduir al mĂ xim les despeses que se’n puguin derivar. Consulteu les condicions generals de contractaciĂł.
Segons el reial decret–llei 23/2018, els preus establerts en el contracte només es poden revisar, fins a 20 dies abans de la sortida, per incorporar variacions del preu dels transports, inclòs el cost de carburant, les taxes i impostos relatius a determinats serveis i els tipus de canvi aplicats al viatge organitzat.
GC-1829
Veure condicions generals de contractaciĂł
Pots pagar els nostres viatges amb targeta bancĂ ria.
Opinions del Viatge
“Un goig poder estar per Madeira tal i com ho hem pogut fer”
4.7 / 5 Laura Prieto
“Ha estat un bon viatge i tot molt ben organitzat. Un goig poder estar per Madeira tal i com ho hem pogut fer.”
“…una sĂntesi magnĂfica de paisatges, caminades i desconnexiĂł”
4.7 / 5 Muntsa Otero
“El viatge a Madeira Ă©s una sĂntesi magnĂfica de paisatges, caminades i desconnexiĂł. GrĂ cies!”
“Madeira Ă©s una illa sorprenent…molt per descobrir i gaudir.”
5 / 5 Montse CV
“Madeira Ă©s una illa sorprenent, amb levades i salts d’aigua, tĂ© molt per descobrir i gaudir.”
“…una illa molt verda i muntanyosa que val molt la pena”
5 / 5 Jordi Ollé
“És una illa molt verda i muntanyosa que val molt la pena. Senders molt bĂ© senyalitzats i la nostre guia, molt bĂ© per les seves explicacions i empatia.”
“Una manera genial de descobrir la riquesa de la natura i els paisatges espectaculars”
4 / 5 Salvador Cassany
“Una manera genial de descobrir la riquesa de la natura i els paisatges espectaculars de Madeira”
“No us podeu perdre l’atractiu de natura, senderisme, i gent.”
4 / 5 Francesc MonrĂ s
“No us podeu perdre l’atractiu de natura, senderisme, i gent de Madeira.”
Bonviure Trek
GC1829
626 887 243
De dilluns a divendres de
09.00 a 14.00 h
16.00 a 18.00 h
bonviure@bonviure.com
08600 Berga - Catalunya
© Copyright 2018-2024 Bonviure - Condicions generals de contractació - Borsa de Treball
AvĂs Legal - PolĂtiques de privacitat i ProtecciĂł de dades - PolĂtica de cookies